fredag!

Hallå där, grymt med fredag va? ;) är feeeeeeeeet glad idag :$ va en awsome dag i skolan, alla nior va på gymnasiummässan men pallade inte dra dit eftersom man redan vet vart man ska gå. De va chill som fan i skolan Jag, Amanda, Henke, Richard och Martin och alla andra småungar ;) Haha aso dagens höjdpunkt va mitt lilla fall mitt i cafeterian, väldigt snyggt att ramla på en stol :D dagen gick otroligt snabbt och den va såååå härlig, förutom när vi åt lunch och min kära vän kryckan va liiiiiite jobbig -.- pms jag hade på henne ! 
Dagen taskigaste var Richard, riktigt taskig va han idag. :( men nej nu ska jag sluta babbla om ointresserade saker, hörs kanske ikväll ska till isahallen - mitt andra hem. 
Ni hör de först här hos Biffen och Kryckan!



Justin Bieber - pray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0