I´ll never say never

Hallåja, hoppas allt är bra med er! idag hade vi no prov och de kändes faktiskt bra ! :) hoppas de blir vg, annars hände de ingenting speciellt idag. Richard var lika taskig som vanligt :( Men de ska han få igen imorgon, jag va nästan glad hela dagen idag :D wiiiie ! 
Just nu städar jag mitt rum, Oliver och hans två kompisar kanske ska sova hos mig på lördag och vill ju göra ett bra första intryck så bara att städa :) dunkar lite Justin Bieber också <3 hans collection skiva är grym ! 
Va nere och köpte nya benskydd också för mina ligger i solna och så, men nu ska jag städa så jag blir klar någon gång. ska kanske ner till ishallen också :) hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0