mean girls

Hej där, hoppas ni haft en bra helg! :) min har vart awsome ! I fredags va jag i ishallen med pojkarna, när jag kom hem gick jag och la mig på dirren. På lördag morgon åkte jag till jakan för fotbollsträninig, lite ovant att spela inomhus men de gick ok. Senare drgo jag till ishallen igen och träffade erika, erika och chris. Mackis "the star" gjorde tre  mål. awsome ! sen var de bara att skynda sig hem för mina brudar skulle komma :D vi sjöng sing star i flera timmar och sen gick vi ut i 10 minus och åkte pulka :D spelade även in en rolig film men tyvärr så failade vi med inspelningen lite ;) men vi hade jättekul och de är en kväll vi kommer minnas tror jag ! 

Nu ska jag och Maria gå och äta frulle, se yaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0